Odpowiedzi

2010-02-21T18:49:06+01:00
Titanic, który już dostał Oscara, ponieważ był genialnie wykonany ORAZ Avatar, ponieważ podobnie jak Titanic jest świetnie wykonany, świetne efekty specjalne i chyba nie ma osoby, której by się ten film nie podobał;)
5 5 5
2010-02-21T18:49:56+01:00
Moim zdaniem na Oscara pasuje film Spectacular lub vivs high school musical mexsico.Myślę tak ponieważ każdy kto obejrzał ten film musiał to zrobic tylko dla tego ,że jest fajny no bo co to za sens obejrzeć niefajny film..
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:50:10+01:00
Uważam, że n Oscara zasługuje niedawno wyemitowany film "Kołysanka". Myślę tak, gdyż jest to pełna humoru polska komedia, która nie ma w sobie nic obraźliwego. Ma ona tak prosty humor, że dociera do osób w każdym wieku. Na jej przykładzie można zobaczyć, że dobry film to nie strzelaniny, miłości i zdrady, czy nie kończące się opowieści. Z tych względów uważam, że naprawdę zasługuje on na Oscara.
8 4 8