Do sklepu przywieziono jabłka w worku i skrzynce. Sprzedawca przełożył 3 kg jabłek z worka do skrzynki. Teraz jabłka w worku ważą 4 razy tyle co w skrzynce. Ile ważyły jabłka w worku przed przełożeniem, jeśli w skrzynce ważyły x kilogramów?

A) 4(x-3)-3
B) 4(x-3)+3
C) 4(x+3)+3
D) 4(x+3)-3

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T18:48:56+01:00
2010-02-21T18:49:45+01:00
2010-02-21T18:49:47+01:00