Odpowiedzi

2010-02-21T18:58:56+01:00
1.jak masz na imie i nazwisko
2.w jakiej jestes klasie
3.do jakiej szkoly chodzisz
4.twoje hoby
5.twoje zainteresowania
6.kim chcesz byc w pzryszłości
7.gdze mieszkasz
8.co lubisz robic w wolnym czasie
9.jakie lubisz przedmioty w szkole
10.czy lubiszsie uczyc
11.czy lubisz sport
12.jaką lubisz dyscyplinę sportową
13.jaka lubisz muzykę
14.czy lubisz grać na komputerze
15.czy lubisz tanczyć i spiewac
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:10:13+01:00
1. jak ma na imię
2. jaki jest jej ulubiony kolor
3. jaki ma znak zodiaku
4. jaka jest jej ulubiona pora roku
5. jaki jest jej ulubiony miesiąc
6. jaka jest jej ulubiona liczba
7. co najbardziej lubi robić w wolnym czasie
8. jaka jest jej ulubiona potrawa
9. jaki jest jej ulubiony przedmiot
10. czy ma jakieś dodatkowe zajęcia pozalekcyjne
11. czy ma rodzeństwo
12. czy lubi chodzić na zakupy
13. czy lubi grać w gry planszowe
14. w co najbardziej lubi się ubierać
15. jakiej słucha muzyki