Odpowiedzi

2010-02-21T18:52:33+01:00
Kasia dostała 50zł kieszonkowego. kupiła trzy pary kolczyków po 7zł. ile jej zostało?

50zł-3*7zł=50-21=29zł

Odp: Kasi pozostało 29zł kieszonkowego.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:53:22+01:00
Pani Iza kupiła 3 kg gruszek kilogram kosztował 7 zł .Pani kasjerce dała banknot 50 zł .Jaką resztę otrzymała Pani Iza ?

50zł-3*7zł=29zł

Odpowiedz:Pani Iza resztę otrzymała 29 zł .
2 4 2
2010-02-21T18:54:59+01:00
Babcia miała 50 zł. Razem z siedmioma wnukami poszła do sklepu i kupiła każdemu lizaki po 3 zł. Ile zostało babci pieniędzy?
Dane:
50zł - pieniądze babci
7 wnuków
3 zł - lizak

50 zl - 3*7= 50-21= 29 zł
Odp: babci został 29 zł