Odpowiedzi

2010-02-21T18:55:44+01:00
Pieśń o Rolandzie
Legenda o świętym Aleksym
Rozmowa mistrza Polikarpa ze śmiercią
Wielki Testament

2010-02-21T19:02:56+01:00
- Pieśń o Rolandzie
- Rozmowa mistrza Polikarpa ze śmiercią
- Treny ( Jana Kochanowskiego o Urszulce itp)
- do Trupa
- Biblia
- Wirusy, plagi i dzieje ludzkości
- Anatomia życia i śmierci
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T19:04:45+01:00
* "Legenda o świętym Aleksym"

* "Pieśń o Rolandzie"

* "Wielki Testament"

* "Rozmowa mistrza Polikarpa ze śmiercią"

* "Skarga umierającego"

* cykl drzeworytów niemieckiego artysty Hansa Holbeina Młodszego

* "Pieśń o Rolandzie"

* "Legenda o świetym Aleksym"

1 5 1