Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:05:26+02:00
Poniewaz sa organizmami przystosowanymi do życia w srodowisku zarówno wilgotnym jak i bardzo suchym. rosnac na ubogich podłozch (np.skałach) przyczyniają się do tworzenia gleby.

Odp. C)fragmentację

Tak jest organizmem jednokomórkowym
2 5 2
2009-10-15T18:09:46+02:00
Nazywane są dlatego -bo wystepuja w środowiskach w których nie zyja żadne inne organimy roslinne np.gorace zródła,skały,sciany,dachy domów

c) fragmentacje

Morszczyn jest organizmem jednokomórkowym
1 5 1
2009-10-15T20:23:02+02:00
Protisty są organizmami pionierskimi ponieważ ma duży zakres tolerancji ekologicznej potrawi rosnąć i rozmnarzać w warunkach w których inne organizmy nie przeżyją morszyn to organizm jednokomórkowy rozmnaża się przez fragmentacje
1 5 1