Odpowiedzi

2010-02-21T18:58:39+01:00
3x-9
5y-5z
12x-4y
12a-3c
-14+8n
2z+1
-2b+1
0,2x-1
a+3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:58:50+01:00
3(x-3)= 3x - 9
5(y+z)= 5y + 5z
4(3x-y)= 12x - 4y
3(4a-c)= 12a -3c
-2(7-4n)= -14 +8n
jedna druga(4z+2)= 2z + 1
- jedna trzecia(6b-3)= -2b + 1
0,2(x-5y)= 0.2x - y
3(jedna trzecia a+1)= a +3
2010-02-21T18:59:39+01:00
3(x-3)=3x-9
5(y+z)=5y+5z
4(3x-y)=12x-4y
3(4a-c)=12a-3c
-2(7-4n)-14+8n
1/2(4z+2)=2z+1
1/3(6b-3)=2b-1
0,2(x-5y)=0,2x-y
3(1/3a+1)=a+3