Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:00:15+01:00
X=1 bok
3x=2 bok

2x+2×3x=64
2x+6x=64
8x=64
x=64:8
x=8cm

3x=3×8=24cm


pole=8×24=192cm²
1 2 1
2010-02-21T19:02:45+01:00
A-x
b-3x
O=64
O=2a+2b
O=8x
8x=64
x=8
P=a*b
P=8*3*8=192cm²
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T19:04:19+01:00
Y=1 bok 3y=2 bok
Ob= 2a + 2b = 64
0b=2y+2*3y=64
Ob=2y+6y=64
Ob=8x=64
y=64:8
y=8cm
3y*8=24cm
P=a*b
P= 8 * 24
P=192 cm2


Myślę że pomogłam i skądś znam to zadanie i wiem ze będzie dobrze :D
1 5 1