Odpowiedzi

2010-02-21T19:06:21+01:00
Znam Stasia Tarkowskiego z lektury w pustyni i w puszczy .chłopiec ma 14 lat i jest bardzo opiekuńczy szczególnie w stosunku do Nel.jego ojciec zaprzyjażnił się z ojcem Nel .Ich zóny umarły Staś urodził się w Port Saidzie.dominujace cechy charakteru szlachetnosc odwaga i odrobina zarozumialstwa
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:06:34+01:00
Staś Tarkowski jest bohaterem książki "w Pustyni i w puszczy" W tej książce jest bardzo odważny i nie zwraca uwagi na własne zdrowie lecz na zdrowie Nel ,która była dla niego jak siostra.Gdy Nel zachorowała pomagał jej jak tylko mógł ,nawet przegonił swoje lęki dowiadując się kim są ludzie w obozie.Wymyślił pomysł z latawcami i dzięki nim wrócili do domu.Gdy po paru latach odwiedził Nel ożenił się z nią.Ten moment najbardziej mnie zdziwił.Dzięki tej książce dowiadujemy się ,że Staś nie był samolubny i nie myślał tylko o sobie,bardzo wiele ta książka dała mi do myślenia.Z wszystkich książek jakie czytałam ta jest najfajniejsza.
3 5 3