Musze na jutro narysowac jak bedzie wyglądał stroj czlowieka za 300 lat. pris pomocy jak cos to muj email [email protected]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:03:35+01:00
Czlowiek w ubraniu z traw lisci itp czyli ekologicznie i z mini panelem slonecznzm na glowie i ten panel polaczony z telefonem np.
2010-02-21T19:24:07+01:00
Nie wiem czemu , ale ja sądzę że za 300 lat świat będzie pogrążony w stanie głębokiej wojny ..
No i technika mimo wszystko pójdzie na przód. ; ]