1suggest meeting up in town
2agree ask what time
3reply
4agree suggest a place to meet
5agree ask for a meeting point
6confirm time place and meeting point
7agree end conversation


przetłumaczcie i ułózcie mi dialog do trgo prosze

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:06:13+01:00
1. zaproponuj/zasugeruj spotkanie w miescie
2. zgOdz sie, zapytaj o ktorej godzinie
3. odpowiedz
4. zgodz sie, zasugeruj miejsce do spotkania
5. zgodz sie, zapytaj o glowny punkt spotkania
6. ? xd
7. zgodz sie i rozmawiaj
2010-02-21T19:06:45+01:00
1 spotykać się w mieście
2 pytać się o godzinę
3 odpowiedać
4 spotkać się w miejscu
5 prosić o punkt zborny
6 potwierdzać czas, miejsce i punkt zborny
7 porozumiewać się w sprawie rozmowy.