1)Ktoś pyta cię, o której zaczyna się mecz. Co odpowiesz?
a) last weekend.
b) al three o clock.
c) on saturday.
2)Ktoś chce pożyczyc długopis od ciebie. Co mu powiesz?
a)How much is it?
b)sure. Here you are.
c) I perfekt the black one.
3)Ktoś mówi ci, że ma problem w szkole. co mu odpowiesz?
a)Why don t you tall to you teacher?
b)What is your favourite subject.
c)What does you like teacher look like?
4) Ktoś pyta cię o opinię na temat kurtki. Co mu powiesz?
a)It s lovely, you look really nice.
b)The changing rooms are over there.
c) I bought it in Camden Market.
5) Ktoś pyta czy może zadzwonic z twojej komórki co powiesz?
a) yes of course. The public telephone is on your right.
b) I m sorry. you can t I haren t got my mobile with me.
c) Here you are. It s delicous.

Odpowiedzi tylko od tych, którzy naprawdę potrafią . Ważne!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:10:51+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T19:12:43+01:00
1) b

2) b

3) a

4) a

5) b



1 5 1
2010-02-21T19:21:56+01:00
1.b, 2.b, 3.a, 4.a, 5.b [tej odp nie jestem pewna ale a i c nie pasuje].