Witam potrzebuję programu w !!!!!C++!!!! który będzie robił:

1) Napisze:
Cześć jak masz na imię?
będę mógł odpowiedzieć np. Tomek
a jak masz na nazwisko:
będę mógł odpowiedzieć np. Paweł
a jak nazywa się twój kolega:
będę mógł odpowiedzieć np. Kuba
a jak ma na nazwisko:
będę mógł odpowiedzieć np. Łącz albo inaczej xD

i na tym się skończy.

2) Otworzy stronę www.Google.pl
3) Otworzy folder Moje Dokumenty, albo inny
4)Zrestartuje komputer
5)Wyłączy komputer
6)Rozwiąże równanie 5+3
7) Zrobi tak, że wyświetli się okienko z napisem: TRWA ŁADOWANIE 1% i ten % się będzie zmieniał na inny np:

Trwa ładowanie 1% >> Trwa ładowanie 30% >> Trwa ładowanie 32 % itd. do 100 %

!!!Każdy podpunkt to ma być inny program, NIE ten sam co robi te wszystkie czynności.!!!

Jeżeli jakieś operacji się nie da wykonać to proszę napisać i uzasadnić dlaczego.

!!!!!PROSZĘ NAPISAĆ TO BARDZO DOKŁADNIE I ESTETYCZNIE !!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:59:50+01:00
21.02.2010
20:06:24

1.**************************************************************************

#include <string>
#include <iostream>
using namespace std;

void main()
{
string a,b,c,d;

cout << "Czesc jak masz na imie? ";
cin >> a;
cout << "A jak masz na nazwisko? ";
cin >> b;
cout << "A jak nazywa sie twoj kolega? ";
cin >> c;
cout <<"A jak ma na nazwisko? ";
cin >> d;
cout << "\nMasz na imie " << a;
cout << "\nMasz na nazwisko " << b;
cout << "\nTwoj kolega nazywa sie " << c;
cout << "\nMa na nazwisko " << d;
cout << "\n";

system("pause");
}


4.**************************************************************************

#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int a;
cout << "Aby uruchomic ponownie komputer wcisnij 1, aby zamknac program wcisnij 2.\nTwoj wybor: ";
cin >> a;
switch(a)
{
case 1:
cout << "system zostanie uruchomiony ponownie.\n";
system("pause");
system("shutdown /r /t 0");
break;
case 2:
cout << "Anulowanie wylaczenia komputera";
system("pause");
}
}

5.***************************************************************************

#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int a;
cout << "Aby wylaczyc komputer wcisnij 1, aby zamknac program wcisnij 2.\nTwoj wybor: ";
cin >> a;
switch(a)
{
case 1:
cout << "system zostanie zamkniety.\n";
system("pause");
system("shutdown /s /t 0");
break;
case 2:
cout << "Anulowanie wylaczenia komputera";
system("pause");
}
}


6.***************************************************************************
#include <iostream>
using namespace std;

void main()
{
int a;
int b;

cout << "Wpisz pierwsza liczbe: ";
cin >> a;
cout << "Wpisz druga liczbe: ";
cin >> b;
cout << a << " + " << b << " = " << a+b << endl ;

system("pause");
}


*****************************************************************************
To na razie tyle,potem spróbuje zrobić resztę, jak czegoś nie wiesz napisz.


******************************************************************************
Aktualizacja zadania:
21.02.2010
23:15:00

7.

#include <windows.h>
#include <iostream>
using namespace std;

int main()
{
cout << "Trwa ladowanie:";

for (int i=0; i <100; i++)
{
cout << i <<" %";
Sleep(500);
if (i>=10)
{
cout << char(8)<<char(8)<< char(8) << char(8);
}
else cout << char(8)<<char(8)<< char(8);
}
}



******************************************************************************

Jak czegoś nie wiesz napisz.
Jutro spróbuje zrobić 2 i 3.
2010-02-21T20:27:19+01:00
Mogę ci pomóc ale tylko w częsci niestety :

1
#include <string>
#include <iostream.h>
using namespace std;

main()
{
string a,b,c,d;

cout << "Czesc jak masz na imie? ";
cin >> a;
cout << "A jak masz na nazwisko? ";
cin >> b;
cout << "A jak nazywa sie twoj kolega? ";
cin >> c;
cout <<"A jak ma na nazwisko? ";
cin >> d;


system("pause");
}


6.
#include <iostream.h>
#include <math.h>


main()
{
int x,y;


cout << "Wpisz pierwsza liczbe: ";
cin >> x;
cout << "Wpisz druga liczbe: ";
cin >> y;
cout << x << " + " << y << " = " << x+y << endl ;

system("pause");
}