Odpowiedzi

2010-02-21T19:17:09+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam pana Jana Kowalskiego na spotkaniem z autorem książki pt. "Wrota czasu", które odbędzie się dnia 12.03.2010r w blbliotece szkolnej.
Serdecznie zapraszam:
(podpis)
12 3 12
2010-02-21T19:17:50+01:00
Zaproszenie:
Serdecznie zapraszam na spotkanie z aktorka anna Muchą, które odbedzie sie w bibliotece szkolnej Szkoły podstawowej nr 55 w Krakowie o godz. 12;00 dnia 6 marca 2010 roku.

Dyrektor szkoły
Jan Nowak
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:24:46+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy na spotkanie z autorem książki pt. "Mały Książę". Spotkanie to odbędzie się w Szkolnej Bibliotece przy ul. Zielonej. Dokładniejsze informacje uzyskacie Państwo pod nr. 6************. Spotkanie będzie miało miejsce w dniu 12.XI.2010r. o godz. 12:45
Serdecznie zapraszamy!

Samorząd Szkolny
64 4 64