Odpowiedzi

2010-02-21T19:20:39+01:00
Ponieważ Bóg dał mu wolną wolę i dzięki temu może robić co mu się żywnie podoba, a także jako jedyne zwierze człowiek może pójść do nieba.
2 3 2
2010-02-21T19:21:15+01:00
Człowiek jest istotą wyjątkową, ponieważ myśli.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:21:47+01:00
Myślę że każdy człowiek jest istotą wyjątkową. Ta jego wyjątkowość opiera się na tym jaki jest. Każdy jest inny, jedyny i niepowtarzalny. Na świecie nie ma ludzi takich samych. Każdy ma inne cechy, sposób ubioru i styl życia. Każdy potrafi kochać, ale każdy inaczej, na swój sposób. Nie ma ludzi gorszych ani lepszych. Każdy jest Wyjątkowy!
8 4 8