Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T19:22:52+01:00
Akapit jest to wciecie w tekscie.Stosuje sie je gdy chcemy oddzielic czesc tekstu.
" Dzis rano pojechalem do sklepu po bulki,by zrobic sniadanie mojej mamie.
Po poludniu...."
16 3 16
2010-02-21T19:23:42+01:00
Akapit to oddzielny fragment tekstu.

Używamy go np. gdy piszemy list do koleżanki, kolegi. W liście oddzielamy akapitem początek, rozwinięcie i zakończenie. Ale to reguła w pisowni listu...
14 4 14
dam pzykład piszes zpsizesz piszesz i zstawiasz pzerwa np. ............................................................................................................................... ..........
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:24:00+01:00
Akapit – podstawowy sposób dzielenia łamu na rozpoznawalne wzrokiem mniejsze fragmenty w celu zwiększenia czytelności tekstu. Podstawowa jednostka logiczna dłuższego tekstu, składająca się z jednego lub wielu zdań stanowiących pewną całość treściową. Zadaniem akapitu jest wyraźne zaznaczenie nowej myśli w bieżącym wątku wypowiedzi. Zazwyczaj akapitu używa się na początku wstępu, rozwinięcia i zakończenia pracy.
19 3 19