Odpowiedzi

2010-02-21T19:28:56+01:00
Np. Pomagam potrzebującym dając im pieniądze lub załatwiając im mieszkanie, prace czy jedzenie.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T19:29:31+01:00
Potrzebujacym pomagam jak tylko moge. Zamałe ciuchy, ale dobrej jakoscioddaje, co jakis czas robie zbiorke zywnosci specjalnie dla nich i przekazuje zywnosc;))
W szkoe organizuje akcje charytatywne, gdzie zbieramy pinazki - ktore moga im sie przydac, np. tym chorym na leki
ale tez miski i rozne przedmioty ;))

A przede wsyztskim sie modle za nich i prosze o wsparcie ;))

Licze na naj;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:31:01+01:00
Ostatnio zainteresowałam się problemami na skalę światową, czyli m.in ludźmi potrzebującymi. Popędzona wrodzonym altruizmem zaczęłam robić coś na ich rzecz. Od niedawna klikam codziennie brzuszek pajacyka i inne strony charytatywne. Oddaję również niepotrzebne rzeczy do domów dziecka itp. Sprawia mi to wiele satysfakcji i namawiam również Was, abyście spróbowali. To wcale nie boli, a przeciwnie - raduje!