Odpowiedzi

2010-02-21T19:30:47+01:00
Troszkę mało tych punktów ale uzasadnię :)

Mój dobry boże , kocham Cię z całego serca , z całej duszy mej . Mój dobry Boże bądź taki dobry i spełnij me marzenia. Mój dobry Boże daj mi dar mądrości . Mój dobry Boże będę się modlić codziennie do Ciebie !
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:32:26+01:00
Panie, który jesteś wszystkim i jesteś wszędzie! Ty, który chcesz dla człowieka jak najlepiej! Stwórz we mnie serce czyste, pełne kwiatów... Serce, w któym panuje wieczna wiosna! Pełne dobra i miłości dla każdego człowieka. Stwórz moje serce, choć troszkę podobnym do Twojego. Bądź i czuwaj, na każdy czasm, na każdą chwilę. Amen.
20 4 20