Odpowiedzi

2009-10-15T18:14:30+02:00
Grecja byłą bardzo rozzbita. Do jej terytorium należała część półwyspu arabskiego, Północna Afryka i wiele wysp i wysepek trudno było w tkim państwie o zjednoczenie.
2 2 2
2009-10-15T18:17:39+02:00
-byli oni skłóceni ze sobą
-Do terytorium Grecji należała część półwyspu arabskiego, Północna Afryka i wiele wysp i wysepek trudno było w tym państwie o zjednoczenie.
-bo to państwo było źle podzielone, dzieliły ich góry
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:18:24+02:00
1. Decydowały o tym warunki geograficzne (pasma górskie przecinające ląd były trudnymi do pokonania barierami)

2. Grecy byli politycznie odizolowani

3. W wiekach ciemnych miało miejsce przemieszczanie się niewielkich grup plemiennych i zakładanie osad na terenach podbitych