Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:31:30+01:00
Moim zdaniem tak, ponieważ ich miłość była wielka i prawdziwa. Udowodnili to swoją śmiercią.
2010-02-21T19:33:49+01:00
To dość intrygujące pytanie. mogłoby się wydawać, że nie...Chociaż osobiście uważam inaczej. Spójrzmy na to z tej strony:
Julia-bardzo młoda dziewczyna. Szalenie zakochana w Romeo. Ich rody się nie lubią... I właśnie ta młoda dziewczyna jest gotowa umrzeć w imię miłości do ukochanego. Uważam, że jeśli ktoś jest skłonny zginąć za osobę, którą twierdzi, że kocha to tak. Romeo i Julia dojrzeli do miłości.

Chcę zaznaczyć, iż to tylko moja prywatna refleksja. Temat nie jest zadany precyzyjnie(w sensie, że na przykładzie tym i tym...). Nie wiem jak mówiliście na lekcji. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam :)