Odpowiedzi

2010-02-21T19:31:23+01:00
O pomoc możesz prosić Boga w każdej sytuacji życia.
1 5 1
2010-02-21T19:32:35+01:00
Myślę, że pomoc Boga jest potrzebna w każdej sytuacji. Np. w miłości, kłótni. Bóg Jest Święty więc jego Słowo zawsze jest prawdziwe, ważne i święte.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:34:27+01:00
Zwrócenie o pomoc do Boga jest możliwa w każdej sytułacji jeżeli ona dotyczy spraw zgodnych z wolą Bożą. Np.proźba o zdrowie, o wstawiennictwo Boże w jakiejś sprawie. Bóg kocha każdego człowieka i pragnie jego szczeńścia:)