Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:35:33+01:00
- zmilitaryzować państwo, uzbroić go i zbudować silną dobrze wyszkoloną armię,
- poprawić stan szkolnictwa podstawowego i wyższego,
- zabezpieczyć granice państwa,
- zmniejszyć minimalnie wydatki i zacząć oszczędzać.
2010-02-21T19:36:02+01:00
Zależy jakie państwo miałoby problemy. Jeśli np. byłyby za wysokie podatki - zdjąć trochę podatków, jeśli wokół granic byłoby za mało wojska to skombinowałabym wojsko, albo np szkołę bym zorganizowała wojskową, jeśli panowałoby niedożywienie skombinowałabym je skądś, jeśli wokoło szerzyły by się bunty, szła bym na ugody...zalezy od problemów;)