Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:36:24+01:00
Napiszę , może nie będzie ideałem , ale własna odpowiedź :)

Szanowny Panie !

Nasze kółko przyrodnicze ze szkoły sp 7 z Zajączków , prosiłoby pana Burmistrza o dofinansowanie naszej akcji "wiara w przyrodę" Potrzebujemy jeszcze 150 złotych na zakupienie potrzebnych materiałów , następnie pokażemy naszym mieszkańcom naszą prace pzez szkolne kółko przyrodnicze , jak by można prosić prosimy chociaż parę złotych , będziemy wdzięczni .

Z poważaniem :
Kółko przyrodnicze !
8 4 8
2010-02-21T19:38:21+01:00
Witam nazywam się ........ .......... . Jestem przedstawicielem działalności "Wiara w przyrodę". Proszę pana Wójta/Burmistrza o dofinansowanie naszej działalności ponieważ mamy zamiar oczyszczenia jeziora.
Dopisz coś jeszcze swojego.
PS. Jak coś to napisz ocenę :D
3 2 3