Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:51:57+01:00
sposobów poruszania się ssaków -
1. poruszają się chodząc na samych palcach kończyn
2.pływają za pomocą nóg
3.Stawy zginają się wzdłuż osi ciała
4.skaczą (kangur)
5. kroczą (krowa),


sposoby odrzywiani się :
1.ssaki mięsożerne (jak lew i wilk
2.roślinożerne (jak antylopy
3.rybożerne (np. delfin
4.owadożerne (np. mrówkojad
5.padlinożerne (jak hiena
6.wszystkożern (jedza prawie wszystko, jak dzik
2010-02-21T21:21:16+01:00
Ssaki poruszają się:
- kroczą
- pływają
- skaczą
- chodzą
- biegają
- pełzają

odżywiają się:
- cudżożywnie
- mięsożernie
- wszystkożerne
- roślinożernie
- padlinożernie