Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:41:01+01:00
1. chmur - parowanie
2. śniegu - zamarzanie
3. lodu - zamarzanie
4. mgły - parowanie (w niskiej temperaturze)
5. szronu - krzepnięcie
6. gradu - zamarzanie
7. rosy - skraplanie
8. okiści (opad śnieżny osiadły na gałęziach) - nie mam pojecia
9. szadzi (sadź) - tez nie
10. sopli - zamarzanie


PS: za to niewiadome przepraszam:(
4 3 4
2010-02-21T21:35:20+01:00
-chmur - parowanie
-śniegu - zamarzanie
-lodu - zamarzanie
-mgły - parowanie -
-szronu - krzepnięcie
-gradu - zamarzanie
-rosy - skraplanie
-okiści -rozmarzanie
-sopli - zamarzanie
2 3 2