Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:43:48+01:00
Uwielbiam naszych chłopaków, którzy grają w Reprezentacji Polski w siatkę. Od dziecka mnie kręciła gra w siatkę. Uwielbiam tą ich zaciętość , miłość do gry i to że zawsze do meczy podchodzą poważnie. Staram śledzić w telewizji ich wyjazdy na mecze na bieżąco. Moim marzeniem jest zobaczenie ich meczu na żywo, siedząc na najlepszy miejscach. Wyjazd na taki mecz był by fantastyczny. Oglądał bym ich z zaciętością i dokładnością. Oczywiście chciałbym żeby wygrali! Po meczu poprosiłbym ich oczywiście o autografy. Mam nadzieję że te marzenie się spełni.

Teraz jest ok ?
2010-02-21T19:55:05+01:00
Wyjechałem z moim starszym bratem Grzegorzem na mecz drużyny piłkarskiej którą najbardziej lubie. Legia Warszawa to mój ulubiony zespół. Znam tam wszystkich piłkarzy i każdemu kibicuje.Nie mogłem sie doczekać meczu.Mój brat zresztą też. Chcieliśmy już kupić bilety, ale mój brat zgubił gdzieś pieniądze.Byliśmy bardzo zawiedzeni.Nagle nadeszedła znana mi osoba.To nasz wujek!
-Krzykneliśmy
Poprosiliśmy wujka żeby kupił nam bilety.
Obejrzeliśmy mecz i byliśmy bardzo zachwyceni ponieważ moja ulubiona drużyna wygrała

I na zajurz wróciliśmy do domu szczęsliwi i uśmiechnięci na twarzy