Odpowiedzi

2010-02-21T19:45:02+01:00
54/3=18 - wiek Eli teraz

x-ilość lat
18-x=(54-x)/4 |*4
72-4x=54-x
3x=-18
x=-6
6 lat temu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:51:19+01:00
Teraz
Ela - 1/3x
mama Eli - x=54
1/3*54 = 18
Ela ma 18 lat

x - ilość lat
18-x = (54-x)/4 |*4
72-4x = 54-x
3x = -18
x = -6
Odp: Ela była młodsza 4 razy od swojej mamy 6 lat temu.

Nawet można zobaczyć po kolei jadąc w dół
53-17
52-16
51-15
50-14
49-13
48-12 !! <Teraz mają 54-18, więc 6 lat temu>




1 5 1