Odpowiedzi

2010-02-21T19:50:41+01:00
Fryderyk wyjechał z Polski w roku : 1828 do Berlina

Utwory :
1) Polonez g-moll
Wariacje B-dur na temat "Là ci darem la mano" z "Don Juana" W. A. Mozarta op. 2 na fortepian i orkiestrę, Trio g-moll op. 8 i pierwsze Mazurki (op. 6, 7) oraz oparte na motywach ludowych Rond.14 .c-moll op. 1 i Rondo à la Krakowiak F-dur op. 14. W raporcie po trzecim roku nauki Józef Elsner zapisał: "Trzecioletni Szopen Fryderyk – szczególna zdatność, geniusz muzyczny".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:54:12+01:00
2 listopad-wyjazd z Warszawy
5 listopad- wyjazd z Polski.
Nie wiem co wybrać ;pp
utwory:
1.Allegro de concert A-dur op. 46, 1834-1841
2.Ballada g-moll op. 23, 1833
3.Ballada F-dur op. 38, 1839
4.Ballada As-dur op. 47, 1841
5.Ballada f-moll op. 52, 1842-1843
6.Barkarola Fis-dur op. 60, 1845-1846
7.Berceuse Des-dur op. 57, 1844
8.Bolero C-dur op. 19, 1833
9.Cantabile B-dur, 1834
10.Duo concertant E-dur na fortepian i wiolonczelę, 1831

Te utwory to miałam z książki, tak były zapisane ;-))
Pozdrawiam ;pp
1 5 1
2010-02-21T20:09:25+01:00
Wrzesień 1828

mazurki: fis - mol, cis - mol, E - dur, es- mol, C - dur ......
nokturny: b-moll, Es-dur, H-dur ....
etiudy:
1. C-dur
2. a-moll (powiew wiatru)
3. E-dur (Tristesse)
4. cis-moll
5. Ges-dur (na czarnych klawiszach)
6. es-moll
7. C-dur (etiuda na repetycje)
8. F-dur
9. f-moll
10. As-dur
11. Es-dur (etiuda arpeggiowa)
12. c-moll (Rewolucyjna)