Odpowiedzi

2009-10-15T18:26:24+02:00
Skala 1:200
1cm-2m
7cm-14m
1mm-0,2m
9mm-1,8m
4,3cm-12,6m

Skala 1:500 000
1cm-500km
5cm-2500km

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:31:20+02:00
Skala 1:200
1cm=2m
7cm=14m
1mm=0,1cm=0,2m
9mm=0,9cm=1,8m
4.3cm=8,6m

Skala 1:500 000
1cm=5km
5cm=25km
1mm=0,1cm=0,5km
2,7cm=13,5km
0,6m=60cm=300km

Skala 1:1 000 000
1cm=10km
6.2cm=62km
16cm=160km
1mm=0,1cm=1km
17mm=1,7cm=17km

Nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem!!!
2009-10-15T18:35:40+02:00
Tabelka pierwsza skala 1:200
1 cm - 2m
7 cm - 14 m
1mm - 0,2 m
9mm - 1,8 m
4,3 cm - 8,6m

1 :500000
1cm - 5km
5cm - 25 km
1mm- 0,5km
2,7 cm - 13,5 km
0,6m=60cm =300km

1:1000000
1cm - 10 km
6,2 cm = 62km
16cm = 160 km
1 mm = 1 km
17 mm= 17km