Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:42:32+01:00
Wiara w Trójcę Świętą to wiara w Boga pod trzema postaciami: Syna, Ojca i Ducha świętego.
Każde z nich jest uważane z taką samą wartością.
np. kiedy mówimy o synu mówimy i o ojcu i o duchu :) itd.
Tak nam mówiła katechetka
1 5 1
2010-02-22T19:23:44+01:00
Bóg jest jeden w 3 Osobach: Bóg Ojciec, Syn Bozy i Duch Święty, czyli trójca Święta.Jest o tajemnica wiary, którą Bóg objawił przez Jezusa Chrystusa. Stanowi ona centrum wiary i życia chrześcijańskego. W Bogu jest jedna natura, ale trzy Osoby Boskie. Każda z Nich jest Bogiem. Ma tę samą wspólną nature. Chociaż są tym samym Bogiem różnią się pochodzeniem. Bóg Ojciec nie pochodzi od nikogo, Syn Boży rodzi się z Boga Ojca, a Duch Święty pochodzi od Ojca i Syna.