1. Kim dla Ciebie jest Bóg . ( osobiste wyznanie )
2.Co byś zmienił w swojej modlitwie .
3. W jaki sposób zamierzasz się realizować w Kościele po otrzymaniu sakramentu bierzmowania .
4. Co dało Ci przygotowanie do bierzmowania ? Wyjaśnij swoją wypowiedż

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:54:53+01:00
1. Bóg jest Bogiem , ale nie tylko . Jest także moim doradcą że tak napiszę , ale i też moim ojcem . Bóg - Pan Jezus jest ojcem wszystkich moich równieśników , a właściwie wszystkich . Dla mnie Bóg jest moim pomocnym ojcem a także doradcą w różnych sprawach .

2.Wymieniłabym że Go kocham jak własnego ojca , i ze proszę o to by mnie zostawił długo przy życiu na ziemi .

3.Jak zwykle , czyli chodzić na wszystkie msze św. niedzielne , na drogę krzyżową , różaniec , na litanie ...

4. Byłam zwykłym człowiekiem , tylko bez trzeciego imienia . Po bierzmowaniu ma się trzecie imię . Gdy się wybiera trzecie święte imię później jak się ma te trzecie imię czujesz się święty. Szczerze dało mi świętość , poczucie świętości , nie dało mi wiary . Bo wierzyłam i byłam katoliczką i do tej pory jestem .





By Ann .
2010-02-21T19:59:42+01:00
1.Bóg to dla mnie najważniejszy człowiek świata, jest naszym Ojcem, który wybacza i jest nadal z nami, zawsze będzie. Jest wybawcą nas wszystkich, bliźni, który oddał za nas życie.
2.Zmieniłabym to,aby była regularna i bardziej konkretna w słowach.
3.Sądzę, że będę uczęszczała częściej na Mszę Święte i na inne nabożeństwa.
4.Zrozumiałam wiele rzeczy, Ksiądz wyjaśnił mi i moim kolegom oraz koleżankom co oznaczą różnego rodzaju nabożeństwa i jak się z nimi obchodzimy.