Odpowiedzi

2010-02-21T19:49:29+01:00
2. poprzez chodzenie do kosciola, odmawianie rożańca itp
1 3 1
2010-02-21T19:53:12+01:00
Tradycja czyli podanie ustne jest to zbiór Objawionych Prawd Bożych niespisanych przez Apostolów które Kościół Katolicki przechoweóje i do wierzenia podaje

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T19:54:54+01:00
Tradycja wiary jest to zbiór objawionych prawd Bożych, nie spisanych, które Kościół przechowuje i do wierzenia podaje .

Tradycje kościoła wyraża się poprzez modlitwę, praktykowanie do Kościoła, uczestnictwo we wszelkich akcjach kościelnych, a także wieczerze wigilijną itd.

1 5 1