Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:24:25+02:00
VII pielgrzymka Jana Pawła II do Polski: 16-19 VIII 2002

VI pielgrzymka Jana Pawła II do Polski: 5-17 VI 1999

V pielgrzymka Jana Pawła II do Polski: 31 V - 10 VI 1997

Nieoficjalna pielgrzymka Jana Pawła II do Polski: 22 V 1995

IV pielgrzymka Jana Pawła II do Polski: 1-9 VI oraz 13-16 VIII 1991

III pielgrzymka Jana Pawła II do Polski: 8-14 VI 1987

II pielgrzymka Jana Pawła II do Polski: 16-23 VI 1983

I pielgrzymka Jana Pawła II do Polski: 2-10 VI 1979
2009-10-15T18:27:11+02:00
Pierwsza 02-10.06.1979
druga 16-19.06.1983
trzecia 8-10.06.1987
czwarta 1-4.06.1991
piąta 22.05.1995
szósta 06-10.06.1997
siódma 05-10.06.1999
2009-10-15T18:28:58+02:00
I pielgrzymka 2-10 VI 1979
II pielgrzymka 16-23 VI 1983
III pielgrzymka 8-14 VI 1987
IV pielgrzymka1-9 VI oraz 13-16 VIII 1991
nieoficjalna pielgrzymka 22 V 1995
V pielgrzymka 31 V-10 VI 1997
VI pielgrzymka 5-17 VI 1999
VII pielgrzymka 16-19 VIII 2002