Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:50:12+01:00
B) A to dlatego, że im mniejsza powierzchnia tym większy nacisk, przykładowo weź szpilkę i balon kiedy szybciej pęknie kiedy naciśniesz go palcem, czy szpilką?
9 2 9
2010-02-21T19:50:41+01:00
B) gdy stoisz na niej na jednej nodze.
Ponieważ cały ciężar skupia się na małym kawałku podłoża.
9 4 9
2010-02-21T19:51:34+01:00
Odpowiedź b jest poprawna, ponieważ gdy się stoi na jednej nodze, to cały ciężar naciska małą powierzchnią ( powierzchnią stopy)
7 3 7