O obozach koncentracyjnych :
a) kto byl wieziony ( nie chodzi o nazwiska tylko jakich ludzi najczesciej tam zesylano)
b) w jakis sposob ich mordowali
c) ile bylo ofiar

i ogolnie inforamcje o ofiarach z tamtych obozow (prosze zeby to zajmowalo 1-2 strony w zeszycie)

2

Odpowiedzi

2010-02-21T19:54:05+01:00
Żydzi ludzie wykształceni patioci wielu narodowosci sportowcy artyści (ałtorytety ludzi krajów podbitych)
gazowano zagłodzano na śmierć
nie wiem ale dużo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:04:44+01:00
W obozach koncentracyjnych działy się rzeczy niezgodne z prawami człowieka. Były to miejsca, w których przetrzymywano ludzi bez żadnego wyroku, powodu. Bardzo duży osób mordowano tam i mało kto dał radę tam przeżyć. Najczęstszą grupą zwożoną do tych właśnie miejsc byli żydzi. Hitlerowcy, którzy rozpoczęli ten kult prześladowali ich, nie szanowali ich sposobu życia oraz wyznawania religii.
W obozach koncentracyjnych zabijano wieloma sposobami. Najwięcej osób zginęło poprzez skremowanie w tzw. krematoriach. Dużo ludzi też rozstrzelano. W KL Auschwitz, obozie w którym zabito najwięcej osób zamordowano ponad 1800000 osób został zamordowany ks. Maksymilian Kolbe. Oddał on życie za pewnego mężczyznę. Szacuje się że w w obozach koncentracyjnych zamordowano ponad 11 milionów osób.