Odpowiedzi

2010-02-21T19:55:56+01:00
Podmiot : mama orzeczenie [poszła
podmiot: w domyśle ja orzecznie zostane
podmiot samochód orzecznie został
podmiot zbiorowy konie ludzie orzecznie płyną
podmiot wody orzecznie ubyło
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:57:50+01:00
Podmiot. - kto? co?
orzeczenie- co robi?

1.
p- Mama z córką.
o-poszły

2.
p- w domyśle
o- zostanę

3
p-samochód
o-został

4.
p-Konie, ludzie, armaty
o-płyną

5.
p- wody
o- ubyło