Odpowiedzi

2010-02-21T19:55:33+01:00
Tak może być wzorem do naśladowania,ponieważ ona pokazuje
nam jak należy żyć w czystości;
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:22:54+01:00
Święta Maria Goretti może być wzorem do naśladowania dla współczesnej młodzieży .Bardzo młoda dziewczynka potrafiła stanąć przed bardzo trudnym wyborem .Miała przed sobą całe życie , broniąc swojego dziewictwa zmarła ugodzona kilkakrotnie nożem .Mimo cierpienia i świadomości że jej życie kończy się w tak młodym okresie przebaczyła swojemu oprawcy . Nie potrafiła go znienawidzić .Jak bardzo musiała kochać i wierzyć w Pana Boga ,aby odważyć się na taki czyn .Kto z nas by się na to odważył? Powinniśmy brać z Niej przykład .
11 4 11