Odpowiedzi

2010-02-21T19:59:45+01:00
Jeśli jest zakochany to miłość do drugiej osoby. Czasami poczucie winy, jeśli cos komus zrobilismy i chcemy mu to zrekompensować. Czasami to że tak czujemy,że to jest własciwe bo tak nam podpowiada serce. Bardzo często przyjaźń-bo to jest wspaniałe uczucie i warto za niego uiera. Nasz rozum gdy czujemy że bedzie lepiej że to my zginirmy a nie druga osboa, jesli jest nam jeszcze na dodatek bliska.

mam nadzeje że pomogłem proszę o naj.
pozdrawiam
staszek026
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:01:08+01:00
Człowiek jest gotowy oddać życie za innego człowieka, tylko wtedy gdy bardzo go kocha. Decydując się na oddanie swego życia jest gotowy poswiecić się, aby ta druga osoba mogła żyć dalej i być szczęśliwym człowiekiem. Miłość to tylko jeden z powodów, których może być bardzo wiele np. współczucie- nie chcemy śmierci bliskiej osoby, wolimy sami umrzeć. Wtedy nie czujemy tęsknoty. Ale ta druga osoba nie zawsze chce przyjąć od nas najcenniejszy dar, jakim jest życie.

liczę na naj....