Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:59:32+01:00
H₃PO₄ H +I P +V O-II
Ca₃(PO₄)₂ Ca+II P +V O-II
PH₃ P -III H +I
P₂O₇⁻⁴ P +V O -II
2010-02-21T19:59:52+01:00
H₃(I)P(V)O₄(-II)
Ca(II)₃(P(V)O(-II)₄)₂
P(III)H(-I)₃
P(V)₂O(-II)₇⁻⁴
2010-02-22T02:00:32+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
H₃PO₄........H(+I), P(+V), O(-II)
Ca₃(PO₄)₂...Ca(+II), P(+V), O(-II)
PH₃...........P(-III), H(+I)
P₂O₇⁻⁴.......P(+V), O(-II)