Odpowiedzi

2010-02-21T20:00:56+01:00
1 m3 = 1000000 cm3 1 cm3 = 0,000001 m3
1m3 = 1000 dm3 1 dm2 = 0,001 m3
1 dm3 = 1000 cm3 1 cm3 = 0,001 dm3
1 cm3 = 1000 mm3 1 mm3 = 0,001 cm3
2010-02-21T20:01:59+01:00
1m³ = 1000000cm³
1l = 1dm³ = 1000cm³
1m³ = 1000dm³
1l = 0,001m²
1cm³ = 0,000001m³
1cm³=0,001l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:02:57+01:00
1cm3=1000mm3
1dm3=1000cm3
1m3=1000dm3
1m3=1000000cm3
1mm3=0,001cm3
1cm3=0,001dm3
1dm3=0,001m3
1cm3=0,000001m3
1dm3=1l
1m3=1000l
100l=1hl
1l=0,001m3
1l=0,01hl