Odpowiedzi

2010-02-21T20:06:09+01:00
Ja bym odpowiedziała tak :

"moim zdaniem jest i krawcem i artystą, ale to zależy od punktu widzenia. jeśli się patrzy ze strony mody to jest artystą jeśli jest 'wielkim kreatorem mody', ale patrząc ze strony [nie wiem jakiej , coś typu materialnej czy praktycznej] jest krawcem. szyje ubrania, ale wymyśla ich krój, połączenie kolorów i styl. "

ja bym tak odpowiedziała, mam nadzieję, że pomogłam ;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:07:12+01:00
Myślę, iż jest to artysta. A to dlatego, że tworzy on coś nowego, co jeszcze nie zaistniało. Wprowadza pewien stan, który my nazywamy modą. Uważam, że jest artystą również dlatego, że kreując coś, narzuca tak naprawdę całemu światu swoją wolę. Bo gdy współczesny kreator mody jest dobry, to cały świat go naśladuje, w sensie jego kreacje pojawiają się w większości sklepów itp.
6 5 6
2010-02-21T20:07:55+01:00
Moim zdaniem współczesny wielki kreator mody to artysta. Uważam tak ponieważ, inspiracje którą czerpie na zaprojektowanie jakiej kolwiek rzeczy czerpie z głowy. Artyście również inspiracje do wykonania jakiegoś dzieła czerpią z głowy dlatego uważam że wielki współczsny kreator mody to artysta. Licze na "najlepsze"
1 1 1