Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T17:04:18+02:00
Pouczenie zawarte w przypoiweści "Goście Abraham" uczy nas,że dla Boga niema nic niemożliwego.Pouczenie płynące z przypowieści odnośi się także do luckiej gościnności.

Może to Ci coś pomoże *.*
10 4 10
2009-10-16T18:02:45+02:00
Przerabiariśmy to : a więc ;)

"Goście Abraham " to przypowieść która udawadnia nam że nimożliwe staje sie możliwe . Ponieważ dla Boga nie ma nic niemożlwego ;)

Powodzeniaa ;)
13 4 13