Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:10:04+01:00
Odpowiedź B jej poprawna:)
bo dla m <-3 sa to liczby, np. -4, -5,-6....-11..itp..
a funkcja jest malejaca gdy wspolczynnik przy x jest mniejszy od 0.
tak wiec. dla m=-5 masz y=(3-5)x czyli y=-2x i jest to funkcja malejąca:)

pozdro:)
  • math
  • Początkujący
2010-02-21T20:13:54+01:00
B. poniewaz gdy podstawisz np -4
y=(3-4)x
y=-x

gdy wartosci przy x sa ze znakiem - to funkcja jest malejaca a gdy przy x jest liczba dodatnia wtedy funkcja roznie ;) jest rosnąca ;)) mysle ze troche wyjasniłam ;))