Podaj po dwie rośliny (oprócz moczarki kanadyjskiej,wywłócznika kłosowego,rogatka sztywnego,strzałki wodnej,grążla żółtego grzybienia białego,jaskru,trzciny,pałki szero.,tataraku,rdestu,kosaćca i rzęsy wodnej) z tych zbiorowisk:

Zbiorowisko roślin wynurzonych:
Zbiorowisko roślin o liściach pływających:
Zbiorowisko roślin zanurzonych:

2

Odpowiedzi

2010-02-21T20:26:02+01:00
1. Zanurzone : Mech Zdrojek, Pływacz
2. pływające : Włosieńczyk Wodny, Azdla Kardińska
3. wynurzone : Turzyca Brzegowa, Szuwar Kosaćcowy ,Oczeret Jeziorny
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:32:07+01:00
ZBIOROWISKO ROŚLIN WYNURZONYCH:jaskier wodny,oczert jeziorny,rdest ziemno-wodny,turzyca brzegowa
ZBIOROWISKO R. O LIŚCIACH PŁYWAJĄCYCH:lilia wodna, włosienicznik wodny, jaskier strzałka wodna,zabiściek pływający
ZBIOROWISKO R. ZANURZONYCH:moczarka argentyńska,mech,zdrojek,
3 3 3