Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:33:32+01:00
Niczego ;p
ale dla nauczyciela ..hmm.
Książka Robinson Crusoe może nauczyc nas ,że zawsze trzeba umiec sobie poradzić w zyciu. Mimo wszelkich trudności życiowych trzeba dawać rade i iść dalej naeet gdy zycie sie do nas nie usmiecha. Robinson przede wszytskim był bardzo odwazny i pomysłowy, też to autor próbował przekazać w swojej książce. Na podstawie wyspy , mozemy jednak tez morały z tej ksiązki odnaleść w codziennym zyciu.
6 4 6
2010-02-21T20:34:42+01:00
Odpowiedź:
a więc uczy pokory, że powinniśmy słuchac starszych,mądrzejszych,BO WIEMY ŻE ROBINSON BYŁ UPARTY I ZAWZIĘTY ,DLATEGO POTEM SPOTKAŁY GO KONSEKWENCJE.
można powiedzie że uczy mie marzenia i pasje .
2 3 2