A
8+(-6,7)
-12+(-5,3)
5,6+(-3,2)
-8,1+(-7,3)
-21+(-4,25)
B
-7,12+9,36
2,5+(-4,3)
9+(3 JEDNA CZWARTA)
-5 JEDNA SIÓDMA +(2 TRZY CZWARTE)
8 PIĘĆ DZIEWIĄTYCH + (3 JEDNA DZIEWIĄTA)
C
-4 TRZY ÓSME +(-5 SIEDEM ÓSMYCH)
-6,5+8,75=
-2 JEDNA PIĄTA+(-4 PIĘĆ SZÓSTYCH)
9 JEDNA SZÓSTA+ (-5 PIĘĆ SZÓSTYCH)
-7 DWIE DZIEWIĄTE + 5 PIĘĆ DZIEWIĄTYCH

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:14:55+01:00
A
1,3
- 17,3
2,4
-15,4
-25,25

b
- 2,24
- 1,8
12 i jedna czwarta
...
11 i sześć dziewiątych

c
-10 i 2/8
15,25
-7 i 1/30
3 i 4/6
1 i 6/9


2010-02-21T20:19:13+01:00
A. 8+(-6,7)=1,3
-12+(-5,3)= -17,3
5,6+(-3,2)=2,4
-8,1+(-7,3)= -15,4
-21+(-4,25)= -25,25

+ z + daje +
- z - daje +
- z + daje -
+ z - daje -



B.7,12+9,36 =16,48
2,5+(-4,3)= -1,8
9+(3 JEDNA CZWARTA) = 9+ 0,75= 9,75 jedna czwarta=1/4=0,25