Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:32:02+02:00
Wiosna życia-wiosna kiedy wszystko budzi się do zycia można powiedziać ożywa ze snu zimowego.Wszystko co jest wiosną życia jest piękne,nowe.
Jesien życia-życie w tej porze roku wydaje sie długie,jest nieskończone.Jesień życia czyli czas kiedy mamy dużo czasu wolnego wszystko powoli zanika ..
2 1 2
2009-10-15T18:37:19+02:00
Wiosna zycia: mlodosc,
jesien: starosc
2 4 2