Odpowiedzi

2010-02-21T20:16:43+01:00
Wodo, wodo... Przyjdz do mnie i zabierz mnie do miejsc ktorych nie moge zobaczyc
trzymaj ( obejmij) mnas lagodnie w swoich ramionach
zabierz nas delikatnie daleko od krzywd

Kochana wodo. ciemna i gleboka
Powiedz mi sekrety ktorych moge dotrzymac
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:18:06+01:00
Wodo wodo, przyjdź by wziąć mnie
do miejsc, których nie widzę
trzymaj nas łagodnie w swych ramionach
zabierz*nas łagodnie daleko od cierpień
kochana wodo ciemna i głęboka
zdradź mi sekrety, których mogę dotrzymać

*<właść.sail to żaglować, ale nie ma takiego słowa w polskim>