Odpowiedzi

2010-02-21T20:20:32+01:00
Wszedzie dobrze ale w domu najlepiej!!!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:22:27+01:00
Ciepły mój dom, czasem aż za bardzo.
Silny ojciec za dużo węgla do pieca wsadzi.
Gościnny mój dom, czasem aż za bardzo.
Z odwiedzającą ciotką w jednym łóżku się gniotę.
Pobożny mój dom, czasem aż za bardzo.
Godzinne modlitwy przed jedzeniem odmawiamy.
Mały mój dom, czasem aż za bardzo.
Cztery pokoiki zawsze wypełnione rodziną.
Kocham mój dom, czasem aż za bardzo.
Bo pamiętam, że jeden taki mam.
I Wy pamiętajcie również. Innego takiego już nie znajdziecie.

1 5 1