Przedmioty mają swoją historię . Napisz opowiadanie , w którym przedstawisz historię wybranego przedmiotu - np. pamiątki rodzinnej znajdującej się w Twoim domu .
Take długie dość ..
Dzięki ;*
I proszę was żeby to było z głowy a nie skopiowane .. ;) Jeśli będzie nowe dam naj...

3

Odpowiedzi

2010-02-21T20:22:14+01:00
Pewnego dnia postanowiłem posprzątać pokój. Gdy tak przeglądałem rzeczy których dawno nie widziałem i znalazłem wśród nich duży zakurzony niebieski album. Otworzyłem go i były tam przepięknie zachowane zdjęcia. Z początku nie mogłem odgadnąć kto na tych zdjęciach się znajduje. Poszłem zapytać o to moją mamę. Ona opowiedziała mi ,że to na zdjęciach jest jej mama i tata kiedy byli młodzi. Nie mogłem w to uwierzyć! Te zdjęcia były tak stare a tak pięknie zachowane: biała obwódka wokół zdjęć, wyraźne fotografie... To były piękne zdjęcia. Zachowałem ten album i położyłam go na półce na książki. Do tej pory prawie codziennie prawie przeglądam ten album i wciąż nie moge uwierzyć żę tyle lat przetrwały te zdjęcia :)
Myślę że pomogłem......
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:34:01+01:00
Pewnego dnia Marysia poszła z mamą na strych.
Gdy mama wieszała pranie marysia zobaczyła coś błyszczącego w pudle.Było to lusterko. Marysią pobiegła do mamy i jej to lusterko pokazała.Mama Marysi powiedziała,że to lusterko należało kiedyś do babci.Marysia była bardzo zaciekawiona dlaczego to lusterko było pęknięte. Mama Marysi powiedziała,żeby Marysia poszła do babci i zapytała się jej dlaczego lusterko jest w takim stanie. Marysia szybko pobiegła do babci. Gdy zapukała do drzwi babci babcia otworzyła jej drzwi i gościnnie zaprosiła ją do siebie.
-Babciu?
zapytała Marysia
-Tak skarbeczku co się stało?
Odpowiada zaciekawiona babcia
-Bo ja mam tutaj Twoje lusterko i bardzo mnie ciekawi co spowodowało, że to lusterko się stukło?
Zapytała podekscytowana Marysia.
-A więc tak:
Zaczęła opowiadać babcia
-Pewnegop dnia gdy byłam nieco starsz od ciebie poszłam z moją przyjaciółką anią nad rzeczkę na piknik. No i pod takim dużym kamieniem znalazłam to lusterko.Ono już było takie potłuczone ale wzięłam je bo bardzo lubiłam zbierać takie rzeczy. To lusterko przynosiło mi wiele szczęścia choć inni mówili,że będzie mi to lustero same nieszczęścia przynosić.Ja w przesądy nie wierzyłam i nie słuchałam tego co oni mówili.
-A więc to lusterko było już potłuczone?
-Tak i teraz należy do Ciebie bo ty je znalazłaś
-oh dziękuję babciu będę dbała o to lusterko jak nigdy! i bardzo ci dziękuję babusiu!
Powiedziała uradowana dziewczynka
-Ależ proszę bardzo idź do mamy bo pewnie się o ciebie martwi
-Dobrze babciu pa pa

myślę,że pomogłam i jak będziesz miała napisać jakieś opowiadanie i będziesz mieć z tym problem to napisz a na pewno ci pomogę a no i liczę na naj
19 3 19
2010-02-21T20:35:51+01:00
Pewnego dniaa , gdy wstałem z łóżka zauważyłem , że
jest bardzo piękna pogoda . Pomyślałeem ... posprzątam swój pokuj ,
pomogę mamie w kuchni i spędze dzien na dworze ze znajomymi .
Podczas porządkó w moim pokoju znalazłem narysowane na dużym
brystolu drzewko genealogiczne .
Zainteresowany korzeniami rodzicó popędziłem do rodziców , aby
się wypytac o moje korzenie . Zaciekawiło mnie to bardzo .
Zamiast spędzic dzien z przyjaciułmi mile spędzałem czas
słuchając opowiesci o mojej rodziniie .
Na drugi dzien w szkole pani zadała pracę domową :
przygotowac drzewko genealogiczne .
Bardzo się ucieszyłem . W domu powiedziałem mamie o pracy domowej .
Lecz mama się nie zgodziła , abym wzią tą pracę wykonana przez pra , pra
babcięę.
Więc sam zrobiłem drzewko genealogiczne ... nie było ono najpiękniejsze ,
ale , gdy zacząłem opowiadac o moich korzeniach to pani wychowawczyni nie zwrocila uwagi na prace , lecz na moje opowiadaniee .


a takie banalnee . ale moze sie przydac ; ]
9 3 9